O nás

Naša realitná kancelária

Každý človek potrebuje mať svoj domov. Miesto, kde sa môže cítiť bezpečne a zrelaxovať telo i dušu. Práve toto poznanie nás inšpirovalo k názvu našej realitnej kancelárie JUDr. Milica Molnárová – NÁJDI DOMOV. Rozmýšľate aktuálne o zmene v bývaní a chcete sa posunúť ďalej alebo plánujete prenajať svoju nehnuteľnosť? Hľadáte sprievodcu, ktorý by Vám uľahčil celý tento proces? V tom prípade ste tu správne. Sme dve ženy, pre ktoré sa práca s realitami stala koníčkom. Vzájomnú komunikáciu medzi ľuďmi pokladáme za veľmi dôležitý bod v každej oblasti života. Nové stretnutia považujeme za neoceniteľnú skúsenosť. Uvedomujeme si dôležitosť tohto procesu a každý realitný obchod riešime individuálne. Profesionálny prístup je pre nás samozrejmosťou. Prevedieme Vás celým procesom a ak sa rozhodnete pre spoluprácu s nami, najväčšou odmenou bude pre nás Vaša spokojnosť.

Náš tím

Nájdi domov

Nájdi domov

Každý človek potrebuje mať svoj domov. Miesto, kde sa môže cítiť bezpečne a zrelaxovať telo i dušu. Práve toto poznanie nás inšpirovalo k názvu našej realitnej kancelárie. Rozmýšľate aktuálne o zmene a chcete sa posunúť...

Ako prebieha spolupráca a aké služby môžete očakávať?

1. OSOBNÉ STRETNUTIE ALEBO TELEFONICKÁ KONZULTÁCIA:
Preberieme si Vaše predstavy a očakávania. Vysvetlíme si ako bude prebiehať naša spolupráca. Podrobne si spracujeme parametre Vašej nehnuteľnosti.

2. DÔKLADNÁ ANALÝZA TRHU NEHNUTEĽNOSTÍ
Na základe Vášho popisu si urobíme prieskum a aktuálnu analýzu trhu nehnuteľností v danej lokalite, navrhneme marketingové riešenie predaja a odporučíme konečnú cenu nehnuteľnosti.

3. PODPIS DOHODY O SPROSTREDKOVANÍ PREDAJA ALEBO PRENÁJMU
Ak sa Vám naše riešenia páčia a rozhodli ste sa, že ideme do toho spoločne, podpíšeme Dohodu o sprostredkovaní predaja alebo prenájmu a vysvetlíme Vám, čo nás čaká. Dohodneme si pravidlá komunikácie.

4. PRÍPRAVA NEHNUTEĽNOSTI
Veľmi dôležité je ukázať sa svetu. Pripravíme nehnuteľnosť (homestaging) a ide sa fotiť, vytvárať virtuálnu prehliadku, prípadne natáčať video. Po spracovaní vizuálnych materiálov pripravíme podklady do inzercie. Vaša nehnuteľnosť bude inzerovaná na všetkých dôležitých realitných portáloch, na sociálnych sieťach a na webovej stránke našej realitnej kancelárie.

5. OBHLIADKY NEHNUTEĽNOSTI
V prípade, že sa ozve záujemca, po dohode s Vami a podľa aktuálnej situácie realizujeme obhliadky so záujemcami, o priebehu ktorých Vás vždy podrobne informujeme. Na základe dohody pripravujeme pravidelné reporty o počte záujemcov a štatistiky videní nehnuteľnosti na inzertných portáloch.

6. SPROSTREDKOVANIE PRÁVNEHO SERVISU PREVODU NEHNUTEĽNOSTI
Máme vážneho záujemcu. Ideme riešiť právny servis okolo prevodu nehnuteľnosti. Podpíšeme Zmluvu o budúcej zmluve (rezervačnú zmluvu) a pomaly ideme do finále. Zmluvy pre klientov sú u nás autorizované externým právnikom, to znamená, že právnik plne zodpovedá za hladký priebeh povolenia vkladu vlastníckeho práva. V prípade záujmu  vieme sprostredkovať aj kvalitné hypotekárne poradenstvo.

7. ODOVZDANIE NEHNUTEĽNOSTI
Po podpise kúpnej zmluvy a podaní návrhu na vklad vlastníckeho práva do katastra nehnuteľností nás čaká ešte jedno spoločné stretnutie pri odovzdaní nehnuteľnosti, kde podpíšete navzájom s novým majiteľom preberací protokol.

Vaša spokojnosť s celým procesom je našou odmenou.